دسیس
پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی
سه شنبه 9 دی 1399 ساعت 15:46 | بازدید : 105 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 59 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 59
حجم 82 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی


توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 59 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

59 صفحه ورد (58 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب


جلسه اول - ایجاد ارتباط و آموزش بیمار

جلسه دوم - فعال سازی بیمار

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم- بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم - حل مساله

جلسه ششم پیشگیری از عود

کاربرگ فعال سازی رفتار

کاربرگ جدول فعالیت های روزانه

کاربرگ سوالاتی برای به چالش کشیدن افکار منفی

کاربرگ ثبت افکار

کار برگ به چالش کشیدن افکار منفی

کار برگ حل مساله

کار برگ پیشگیری از عود

کار برگ مدیریت بحران

برگه اطلاعات پیشگیری از عود

منبع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول - ایجاد ارتباط و آموزش بیمار

اهداف جلسه:

1- برقراری ارتباط درمانی

۲. ارزیابی شدت افسردگی

3. آموزش بیمار در مورد ماهیت افسردگی و درمان های موجود

۴. توصیف درمان و قرداد درمانی

وسایل مورد نیاز:

1- راهنمای مداخله مختصر برای افسردگی

۲. تست افسردگی بک

مروری بر جلسه

جلسه مقدماتی اختصاص به ایجاد ارتباط درمانی، ارزیابی و آموزش بیمار و توضیح درمان و قراداد درمانی دارد. مراجعه به مرکز درمان، قدم بزرگی است که مراجع برای بهبود برداشته و شما باید هر کار ممکن را برای ایجاد ارتباط درمانی و تسهیل ادامه درمان انجام دهید. بنابر این تمرکز جلسه باید روی برقراری این ارتباط و نیز ارائه اطلاعات ضروری در مورد افسردگی باشد.


    ایجاد ارتباط درمانی

یکی از عوامل موثر در موفقیت درمان به ارتباط درمانگر با مراجع برمی گردد. ایجاد چنین ارتباطی یک حادثه نیست بلکه فرایندی است که قاعدتا از اولین جلسه آشنایی بیمار با درمانگر شروع می شود. گوش دادن، همدلی و درک موقعیت زندگی بیمار از نگاه وی و قضاوتی نبودن در ایجاد چنین ارتباطی نقش اساسی را ایفا می کند. در واقع شما باید از تمامی مهارت های مشاورهای خود بویژه همدلی، ایجاد امید، پذیرش غیرقضاوتی و انعطاف پذیری برای ایجاد چنین ارتباطی استفاده کنید. جلسه اول ممکن است برای بسیاری از مراجعان، اولین تجربه درمانی آن ها باشد و احساس دوگانه ای در مورد درمان داشته باشند. در هر حال، جلسه اولیه یکی از مهمترین بخش های فرایند درمانی است و می تواند نقش مهمی در ادامه درمان داشته باشد. برخی افراد هم ممکن است در گذشته تجربه های ناخوشایندی داشته باشند. شما باید به این احساسات توجه داشته و هر کاری را که می توانید انجام دهید تا اولین جلسه، تجربه مثبتی برای مراجع باشد.

برای این منظور می توانید پس از معرفی خود، در مورد تصمیم بیمار برای آمدن به جلسه درمان بازخورد مثبت بدهید: " من... هستم و امیدوارم بتوانم به شما برای حل مشکلاتی که به خاطر آن به این مرکز آمدید، کمک کنم. فکر می کنم بهتر است جلسه را با این سوال شروع کنیم که چی شد که به اینجا آمديد؟ " " خوشحالم که تصمیم گرفتید به اینجا بیاید، تصمیم گیری و آمدن به جلسات درمان وقتی افسرده هستیم ممکن است کار سختی باشد و شما با این کار، یک قدم بزرگ را به سوی بهبودی برداشته اید ".

۲. ارزیابی مشکل و شدت آن

در ادامه، پس از اشاره به منبع و دلیل ارجاع، توضیح دهید برای اینکه بهتر متوجه مشکلات بیمار شوید، ترجیح می دهید مشکل بیمار را از زبان خود وی بشنوید. این کار به شما فرصت می دهد که متوجه شوید بیمار چه نگاهی به بیماری خود دارد و علاوه براین می توانید اطلاعات مهمی را که در پرونده ارجاع ثبت نشده است، به دست آورید. البته مراقب باشید تاکید شما باید روی برقراری ارتباط و فهم بیمار باشد و با پرسیدن سوالات زیاد احساس مورد بازجویی قرار گرفتن را در بیمار ایجاد نکنید. برای این منظور تا جای ممکن از سوالات باز استفاده کنید و سوال در مورد حوزه های خصوصی برای مثال روابط جنسی یا مصرف مواد را به بعد موکول کنید. در ادامه، تست افسردگی بک را به بیمار بدهید و طبق دستور العمل از وی بخواهید تا به سوالات پاسخ دهد (پیوست را مشاهده کنید). تاکید کنید هدف از اجرای این آزمون آن است که بتوانید در انتهای کار میزان موفقیت درمان و رسیدن به اهداف درمانی را ارزیابی کنید.

٣. آموزش بیمار

آموزش بیمار در مورد ماهیت افسردگی و درمان های موجود بخش مهمی از مداخلات روانی اجتماعی برای هر بیماری است. این آموزش به بیمار کمک می کند تا علائم بیماری را به عنوان یک بخشی از بیماری ببیند که می تواند در مورد آن کاری انجام دهد. چنین نگرشی از یک طرف باعث می شود که علائم افسردگی را ناشی از ضعف یا نقص شخصیتی و یا تنبلی نبیند و از طرف دیگر نسبت به درمان آن امیدوار شود. امیدواری نسبت به درمان بویژه در افسردگی که احساس ناامیدی و درماندگی بخشی از تابلوی بالینی این بیماری است در ماندگاری در درمان و تبعیت درمانی نقش مهمی بازی می کند. مواردی که باید در آموزش روان شناختی بیمار مورد تاکید قرار گیرد در زیر آمده است:

توصیف علائم و نشانه های افسردگی و تفاوت آن با غمگینی برای بیمار توضیح دهید که همه ما مواقعی با یا بدون دلیل غمگین می شویم و ممکن است حوصله دیگران و یا انجام کارهای معمول خود را نداشته باشیم. معمولا این علائم خفیف بوده و موقتی و زودگذر است و بعد از چند روز از بین می رود. این احساس افسردگی است که با بیماری افسردگی فرق دارد.

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پاورپوینت مدل های اخلاق حرفه ای و تصمیم گیری های اخلاقی
دو شنبه 8 دی 1399 ساعت 16:13 | بازدید : 105 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

پاورپوینت مدل های اخلاق حرفه ای و تصمیم گیری های اخلاقی

پاورپوینت مدل های اخلاق حرفه ای و تصمیم گیری های اخلاقی در 22 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 22
حجم 4247 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی طراحی و تحلیل


توضیحات کامل

پاورپوینت مدل های اخلاق حرفه ای و تصمیم گیری های اخلاقی در 22 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

مدل بارتلس

مدل رست

مدل فرل و گرشام

مدل تعاملی ترویون

مدل بومر

مدل دابینسکی و لوکن

مدل اقتضایی- مساله جونز

مدل پترسون

 

بخشی از متن

مقدمه

اخلاق اساس زندگی انسانی و ملاحظات اخلاقی ضرورتی برای موفقیت سازمانها محسوب میشود طوری که امروزه این ملاحظات باحیات سازمانها گره خورده است. اخلاق در مکاتب مختلف تعاریف و انواع مختلفی دارد. یکی از انواع اخلاقیات که در بسیاری مشاغل نمود پیداکرده و جزء الزامات آن محسوب میشود اخلاق حرفهای است. اخلاق حرفهای مجموعهای از اصول و استانداردهای انسانی است که رفتار افرادو گروههای سازمانی را جهت داده و هدف آن تعیین چهارچوبی است که که بر اساس آن ارزش هایی اخلاقی ایجاد، حفظ و توسعه پیدا نماید. اهمیت اخلاق در این جمله پیتر دراکر بیشتر خود را نمایان میکند؛ اگر مدیر فاقد اخلاق نیکو باشد یا درستکار نباشد، روح و حیات سازمان را تباه میکند. مشخصههای اخلاق حرفهای عبارتند از: صداقت و راستگویی، وظیفه شناسی، اعتماد و اطمینان، احترام و مسئولیتپذیری. در رویکردیدیگر مشخصههای زیر برای اخلاق حرفهای آورده شده است: توکل، تعهد، تخصص، تعلق، تداوم، تحول و تکامل. با توجه به نقش اخلاق بویژه اخلاق حرفهای در موفقیت سازمانها، در نوشته حاضر به انواع مدل اخلاق حرفه ای پرداخته می شود .

مدل بارتلس

اولین مدل اخلاق حرفه ای در سال 1967 توسط "بارتلس" ارائه شد. او با در نظر گرفتن پیش فرض هایی، مفاهیم زیر را وارد مدل خود کرد:

•           اخلاق معیار تشخیص درستی رفتار است.

•           تعاملات اجتماعی، حوزه ای است که قضاوت اخلاقی در آن اتفااق می افتد.

•           ساختار اقتصادی و غیر اقتصادی بر رفتار فردی تاثیر می گذارد.

•           انتظارات از نقش فردی شامل رفتار اخلاقی از فرد می شود.

•           قوانین اجتماعی بیش از الزامات فنی مبنای قضاوت اخلاقی قرار میگیرد.

بارتلس با در نظر گرفتن این مفاهیم مدلی را ارائه کرد که شامل چند ماتریس می شود. این ماتریس ها متغیرهای مختلف را شامل ماتریس "تاثیرات فرهنگی"، "عوامل غیر اقتصادی"، و "انتظارات نقش" میشود به هم مربوط می کنند. سپس این عوامل را مجموعا درون یک ماتریس جای می دهد. بارتلس در نهایت عامل مهم در مدل اخلاقی خود را "آستانه حساسیت اخلاقی" معرفی کرد.

مدل رست

این مدل توضیح میدهد ساختارهای شناختی مختلف و فرآیندهای موجود در بطن فرآیند تصمیم گیری اخلاقی برای ایجاد رفتار اخلاقی فرد چگونه با هم ترکیب می شوند. او چهار جزء اصلی و درونی فرآیند تصمیم گیری اخلاقی را ارائه می کند.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تحقیق با موضوع امنیت شبكه و وب رمزگذاری و رمزگشایی
یک شنبه 7 دی 1399 ساعت 22:6 | بازدید : 96 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
تحقیق با موضوع امنیت شبكه و وب رمزگذاری و رمزگشایی

تحقیق با موضوع امنیت شبكه و وب رمزگذاری و رمزگشایی 67صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع امنیت شبكه و وب رمزگذاری و رمزگشایی

تحقیق با موضوع امنیت شبكه و وب رمزگذاری و رمزگشایی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 158 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 67

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع امنیت شبكه و وب  رمزگذاری و رمزگشایی
67صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع امنیت شبكه و وب  رمزگذاری و رمزگشایی

67صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

 مقدمه

آنچه که در متن می خوانید :

در ادامه شما با نحوه عملکرد هر بخش از برنامه آشنا خواهید شد . توضیحات به همراه شکل ارائه شده است تا شما را در درک بهتر یاری نماید .

 

هدف از طراحی برنامه :

1-امکان مکالمه متنی بین مشتری های یک شبکه محلی

۲-به حد اقل رساندن بر شبکه ( تبادل حد اقل اطلاعات بین خطوط شبکه)

۳-استفاده از آلگوریتم های رمز گذری و رمزگشای جهتِ جلو گیری از نفوذ هکر ها

۴-عدم استفاده از بانک اطلاعات

 

توضیح مختصر :

این برنامه برای کاربری های زیر طراحی شده است :

1 –ارتباط بین اعضای یک شبکه توسط متن برای جلوگیری از رفت و آمد های اضافی در محیط سایت

۲-امکان ارسال فایل بدون به اشتراک گذشتن فایل های مشتری

 

چکیده:

به علت نیاز کاربران یک شبکه برای تبادل اطلاعات به صورت الکترونیکی نرم افزار های مختلفی در بازار من جمله نرم افزار  out look وجود دارد لزوم استفاده از این نو ارتباط کاهش رفت آمدهای کاربران در یک سایت و یا حتی طبقات یک ساختمان میشود. در این میان مسالی چون صورت،امنیت و قابلیت اطمینان بسیارهاءزاهمیت است .منظور از صورت در شبکه های کامپیوترحد اقل سازی حجیم اطلاعات مراوده شده می باشدقابلیت اطمینان از این نظر هاءزاهمیت است که پیام ها با کمترین خطا به مقصد ارسال شوند.در امنیت که بحث اصلی این پروژه می باشد با الگوریتم های مختلف رمز گزاری آشنا میشویم تا از نفوذ هکرها جلوگیری شود.

فهرست برخی ازمطالب:

 1  رمزنگاری3

 

  ١-1 - معرفی و اصطلاحات4

 

1-٢ - الگوریتم ها6

 

  2-سیستم های کلیدی متقارن7

 

  3- سیستم های کلیدی نا متقارن11

 

4- کلید ها در رمزنگاری15

 

4-1 (Secret keys)- ١- کلیدهای محرمانه16

 

4-2 (Public and private keys)   ٢- کلیدهای عمومی و اختصاصی16

 

 4-3 (Master keys and derived keys) ٣- کلیدهای اصلی و کلیدهای مشتق شد17

 

  4-4 (Key-encrypting keys) ۴- کلیدهای رمزکننده کلید18

4-5 (Session keys) ۵- کلیدهای نشست19

5-  شکستن کلیدهای رمزنگاری20

5-1  چه طول کلیدی در رمزنگاری مناسب است؟21

5-2  الگوریتمهای متقارن21

5-3  الگوریتمهای نامتقارن23

  6- توضیحاتی در مورد الگوریتمMD5   24

6- 1-خلاصه:25

6-2- شرایط و نکات لازم:26

دانلود تحقیق با موضوع امنیت شبكه و وب رمزگذاری و رمزگشایی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اجرا و تفسیر آزمون نمونه واقعی میلون Millon Clinical Multiaxial Inventory-III
جمعه 5 دی 1399 ساعت 12:36 | بازدید : 96 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

اجرا و تفسیر آزمون نمونه واقعی میلون Millon Clinical Multiaxial Inventory-III

اجرا و تفسیر آزمون نمونه واقعی Millon Clinical Multiaxial InventoryIII در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل

تعداد صفحات 13
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل

اجرا و تفسیر آزمون نمونه واقعی  Millon Clinical Multiaxial Inventory-III در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

تفسير گام به گام ميلون
گام اول: وارسي شاخص هاي روايي
گام دوم: وارسي مقياس هاي آسيب شديد شخصيت
گام سوم: وارسي مقياس هاي الگوهاي باليني شخصيت
انواع كدهاي شايع با اختلال شخصيت نمايشي
دلالت هاي درماني
مقياس افسردگي(2B)
انواع كدهاي شايع با اختلال شخصيت افسرده
گام چهارم: وارسي مقياس هاي نشانگان باليني
گام پنجم: تفسير معناي يك نشانگان در بطن سبك يا اختلال شخصيت مراجع
گام ششم: تلفيق يافته هاي آزمون با ساير منابع اطلاعاتي
تشخيص

 

 

جزئیات محصول

شرح حال بیمار:                   دارد

تفسیر و نمره گزاری:             دارد

تشخیص براساس dsm:         دارد

 

توجه : گزارش نمونه واقعی آزمون های روانشناسی، شامل خودِ پرسشنامه و کارت های آزمون و پاسخ آزمون دهنده به سوالات پرسشنامه نمی باشد .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جزوه مبانی ژئومورفولوژی
جمعه 5 دی 1399 ساعت 11:37 | بازدید : 103 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

جزوه مبانی ژئومورفولوژی

جزوه مبانی ژئومورفولوژی به تعداد 315 صفحه


مشخصات فایل

تعداد صفحات 315
حجم 19189 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی علوم پزشکی


توضیحات کامل

جزوه مبانی ژئومورفولوژی

شامل مباحث زیر می باشد.

جزوه فصل اول و دوم : به تعداد 54 صفحه pdf شامل دامنه / پیکر شناسی ساختمانی / مباحث مرتبط با کانی و سنگ / گنکلو مراها / سنگ نمک / تراورتن / چینه شناسی / دگر شیبی /

جزوه فصل سوم : به تعداد 29 صفحه pdf شامل حرکات زمین ساخت / پراکندگی مجموعه ها / انواع و مشخصه های چین / گسل ها و خمیدگی ها /

جزوه فصل چهارم ، پنج و ششم : به تعداد 53 صفحه pdf شامل مجموعه های ساختمانی بزرگ کره زمین / سکو ها / دگر شیب / سیستم های چین خورده آلپی / قلمرو ها / قوس های جزیره هیا / اشکال اولیه ساختمانی / ساختمانهای یک شیبی / کواستا /

جزوه فصل هفتم : به تعداد 40 صفحه pdf شامل ساختمان های چین خورده / اشکال ژورایی / زاگرس چین خورده / دره تاقدیسی / ناو معلق / تنگ /

جزوه فصل هشتم و نهم : به تعداد 91 صفحه pdf شامل فرسایش کارستی (آهکی) / انواع سنگها / اشکال کارستی / دولین / استالاگمیت و استلاکتیت / ساختمان های بلورین / ساختمان های آتتشفشانی /

جزوه فصل دهم تا دوازدهم : _ _ موجود نمی باشد

جزوه فصل سیزدهم و چهاردهم : به تعداد 40 صفحه pdf شامل ارتباط مسیر شبکه آبها با ساختمان زمین شناسی / پدیده انطباق / ساختمان زمین شناسی و اجزای شبکه ابها / تحول شبکه آب / تعادل و توازن / اسارت رودخانه / شواهد پدیده اسارت / پدیده انحراف

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقال
پنج شنبه 4 دی 1399 ساعت 14:51 | بازدید : 104 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقاله اصلی)

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تأمین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت، در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، تعریف مسئله، مفروضات مسئله، بهینه‌سازی رباست، بیان ریاضی مسئله، تحلیل جواب رباست، نتیجه‌گیری، پیشنهادات برای تحقیقات آتی

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقاله اصلی)

مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع
مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع
مقاله ترجمه شده طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت
طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت
طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک
دسته بندی صنایع
فرمت فایل docx
حجم فایل 707 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تأمین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقاله اصلی)، در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده

مقدمه

تعریف مسئله

مفروضات مسئله

بهینه‌سازی رباست

بیان ریاضی مسئله

تحلیل جواب رباست

نتیجه‌گیری

پیشنهادات  برای تحقیقات آتی

 

چکیده این مقاله:

این مقاله یک مسئله طراحی زنجیره تامین در مواقع بروز فرصت‌های جدید بازار و تحت عدم قطعیت تقاضا در نظر گرفته ‌است. هدف، بهینه‌سازی یکپارچه و کاهش هزینه‌های لجستیک و تولید در زنجیره تامین است. این مسئله در صنعتهای متفاوت ازجمله تولید اجسام نیمه رسانا، زنجیره تامین چند مرحله‌ای صنعت خوردو و لوازم مصرفی اتفاق می‌افتد. در همین راستا مدل بهینه‌سازی استوار مبتنی بر سناریو برای مواجهه با عدم قطعیت تقاضا ارائه شده است. در مدل ارائه شده تابع هدف به دنبال کمینه کردن هزینه زنجیره تامین می باشد که از ۳ قسمت تشکیل شده است که عبارتند از: هزینه‌های انتظاری، وزن داده شده به واریانس جوابهای تحت تقاضای غیر قطعی و جریمه عدم ارضای تقاضا (در انتهای افق برنامه‌ریزی).

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله : Robust supply chain design under uncertain demand in agile manufacturing

عنوان فارسی مقاله : طراحی زنجیره تأمین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا

تعداد صفحات: 18 صفحه با فرمت docx

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقاله اصلی)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پاورپوینت اقتصاد سلامت
پنج شنبه 4 دی 1399 ساعت 13:39 | بازدید : 99 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
پاورپوینت اقتصاد سلامت

اهداف رفتاری پس از گذرانیدن این دوره فراگیر قادر خواهد بود اقتصاد بهداشت را تعریف کرده و مفاهیم و اصول آنرا بیان نماید منابع و چگونگی تامین مالی مراقبتهای بهداشتی را بیان نماید نحوه محاسبه منابع و چگونگی تعیین اولویتها را در بخش سلامت توضیح دهد جایگاه بخش عمومی و خصوصی را در تدارک خدمات بهداشتی تشریح نماید نحوه اندازه گیری و ارتقاء کارایی

دانلود پاورپوینت اقتصاد سلامت

اقتصاد بهداشت
اقتصاد سلامت
اقتصاد
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2786 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70

اهداف رفتاری پس از گذرانیدن این دوره فراگیر قادر خواهد بود
اقتصاد بهداشت را تعریف کرده و مفاهیم و اصول آنرا بیان نماید
 منابع و چگونگی تامین مالی مراقبتهای بهداشتی را بیان نماید
نحوه محاسبه منابع و چگونگی تعیین اولویتها را در بخش سلامت توضیح دهد
 جایگاه بخش عمومی و خصوصی را در تدارک خدمات بهداشتی تشریح نماید
 نحوه اندازه گیری و ارتقاء کارایی

منابع

 اقتصادبهداشت در کشورهای در حال توسعه ترجمه دکتر ابوالقاسم پوررضا

 مبانی اقتصاد بهداشت و درمان تالیف دکتر سعید آصف زادهمبانی اقتصاد سلامت تالیف دکتر  ایرج کریم

دانلود پاورپوینت اقتصاد سلامت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آزمون حافظه وکسلر
چهار شنبه 3 دی 1399 ساعت 16:9 | بازدید : 91 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

آزمون حافظه وکسلر

آزمون حافظه وکسلر در 10 صفحه ورد قابل ویراش با فرمت doc


مشخصات فایل

تعداد صفحات 10
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل

آزمون حافظه وکسلر در 10 صفحه ورد قابل  ویراش با فرمت doc

 

 

توضیحات آزمون:

 

 

آزمون حافظه وکسلر که به عنوان یک مقیاس عینی برای ارزیابی حافظه بکار برده می شود نتیجه ده سال تحقیق و بررسی د ر زمینه حافظه عملی، ساده و فوری بوده و اطلاعاتی را باری تفکیک اختلالات عضوی وکنشی حافظه بدست می دهد.

 

مزایای استفاده از این مقیاس که به طور متوسط 15 دقیقه بطول می انجامد عبارتند از:

 

1-                استاندارد شده در حد رضایت است. 2- به تفاوت حافظه درسنین مختلف توجه گردیده است.

 

3-بهره حافظه ای  (MQ)که بدست می دهد تا حدودی با بهره هوشی آزمودنی قابل مقایسه است.

 

با این آزمون بطور کلی می توان:

 

1-                یادگیری و بخاطر آوری فوری

 

2-                تمرکز و توجه

 

3-                جهت یابی و بخاط آوری حافظه طولانی مدت را بدست آورد.

 

مقیاس حافظه و کسلر (فرم الف) شامل 7 آزمون فرعی:

 

1-آگاهی شخصی در مورد مسائل روزمره و شخصی  2-آگاهی نسبت به زمان و مکان (جهت یابی)   3- کنترل ذهنی   4- حافظه منطقی    5- تکرار ارقام روبجلو و معکوس   6-حافظه بینایی     7-یادگیری تداعیها می باشد.

 

 دستور العمل اجرای این آزمون:

 

1-                اگاهی شخصی درمورد مسائل روزمره و شخصی:

 

این آزمون فرعی از 6 سوال ساده مربوط به اطلاعات شخصی و عمومی تشکیل گردیده و بر روی آزمودنیهایی که دچا ر اختلالاتی همچون senile dementia, aphesia  هستند کاربرد زیادی دارند. نمونه سوالات :چند سال دارید؟..................................

 

نمره گذاری:یک نمره برای هر پاسخ صحیح.         حداکثر نمره:6

 

2-                جهت یابی (orientation)

 

در این آزمون فرعی از 5 سوال ساده همچون چه سالی است؟ چه ماهی است؟و..................برای بررسی جهت یابی فوری آزمودنی استفاده می شود.

 

نمره گذاری: یک نمره برای هر پاسخ صحیح     حداکثر نمره:5

 

3-                کنترل ذهنی: این آزمون فرعی از سه زیر مجموعه تشکیل گردیده و برای تشخیص نقایص مغزی بیماران ارکانیکی مغز بکار برده می شود.

 

(A): شمردن وارونه از 20 تا 1 . از آزمودنی بخواهید کوشش کند که اعداد را از 20 تا 1 بصورت وارونه بشمارد. مانند:1-......................18-19-20الی اخر تا 1

 

آزمونگر میتواند دستورالعمل را تکرار کند ولی نباید هیچگونه کمکی در حین تلاش آزمودنی به وی داده شود. خطاهاو مدت زمان ارائه را یادداشت نمایید(به ثانیه). محدویت زمانی: 30 ثانیه

 

نمره گذاری: 2 نمره در مدت زمان منظور شده بدون خطا. 1 نمره در مدت زمان منظور شد با یک خطا.

 

اگر آزمودنی بطور صحیح و بدون خطا در مدت زمان10 ثانیه شمارش را انجام دهد یک نمره اضافی میگیرد. حداکثر نمره:3

 

.....

 

............

 

......................

 

 

 

راهنمای عملی اجرا و نمره گذاری آزمون حافظه وکسلر


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هم بندی اصلی و اضافی در سیستم ارتینگ
شنبه 29 آذر 1399 ساعت 14:11 | بازدید : 100 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
هم بندی اصلی و اضافی در سیستم ارتینگ
دسته بندی برق
بازدید ها 264
فرمت فایل pdf
حجم فایل 5562 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 80
هم بندی اصلی و اضافی در سیستم ارتینگ

فروشنده فایل

کد کاربری 14686
کاربر

1- چرا همبندی اصلی در ساختمان ها اجباری است ؟

دلیل این امر مزایای همبندی می باشد که عبارت است از :

  • مطمئن ترین روش جلوگیری از برق گرفتگی ناشی از تماس مستقیم )به کمک هم ولتاژ کردن نقاط در دسترس(
  • کاهش خطر آتش سوزی ناشی از برق
  • کاهش مقاومت سیستم زمین ساختمان و افزایش سرعت عملکرد وسایل حفاظتی
  • حفاظت از آسیب دیدن تجهیزات الکترونیکی ، مخابراتی و اتوماسیونکاهش اثرات الکتریسیته ساکن ( ESD ) و کمک به بهبود سازگاریالکترومغناطیسی ( EMC ) که موجب کاهش تداخل امواج الکترومغناطیسی ( EMI ) می شود .
  • ایجاد مسیرهای متعدد موازی برای هدایت جریان های صاعقه به سمت زمین و جلوگیری از آسیب های ناشی از آن بر روی تجهیزات الکتریکی و اشخاص

2- همبندی اضافی که همبندی کمکی یا محلی نیز نامیده می شود ، مکمل همبندی اصلی بوده و برای هم ولتاژ )هم پتانسیل(کردن نقاطی که به طور همزمان دردسترس هستند اجرا می گردد و دارای مزایای زیر می باشد :

  • رفع نگرانی ناشی از عدم اطمینان به عملکرد وسایل حفاظتی به کمک همبندی اضافی
  • ایمن سازی به وسیله همبندی اضافی در ساختمان هایی که مقاومت کل سیستم زمین بیش از حد مجاز بوده و امکان کاهش آن وجود ندارد .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت
پنج شنبه 27 آذر 1399 ساعت 20:48 | بازدید : 105 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

در این مقاله با شیوه تهیه خاتم، تاریخچه ، مواد اولیه ، ابزار و روش ساخت، انواع نقش ها، خصوصیات خاتم مرغوب وكاربردی ترین واژه های مورد استفاده در هنر خاتم سازی آشنا می شوید و همچنین روند تغییر نقوش و جنس مواد اولیه خاتم و روش ساخت و انواع ابزار در هنر خاتم سازی پیگیری شده و وضعیت خاتم در گذشته و حال بررسی شده است كه این موارد میتواند در جهت آموزش ا

دانلود مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

خاتم سازی
خاتم کاری
خاتم کاری ایران
 خاتم کاری 
هنر خاتم کاری 
خاتم سازی 
روغن کاری خاتم
خاتم کاری اصفهان
خاتم کاری در اصفهانهنر خاتم کاری در اصفهان
 خاتم کاری دیوار کاخ مراحل کار خاتمکاری مراحل ساخت خاتم 
عکس خاتم کاری
راه کسب و کار  مشاغل خانگی (خاتم كاری)
خاتم و خاتم کاری
 خاتم چیست
 خاتم کاری چیست 
خاتم ساز کی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 845 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

هنرهای سنتی ایران، هنرهای اصیل مردمی و نشات گرفته از فطرتی پاک است که از دیر باز در تمامی شئون زندگی مردم رسوخ کرده و به صورت جزئی تفکیک ناپذیر درآمده اند.

صنایع دستی به عنوان گنجینه ای از تفکر، فرهنگ و تمدن قومی، تلطیف کننده فضای بی روح و خشن زندگی صنعتی و ماشینی است و به همین دلیل نبض تپنده سبد کالاهای اقتصادی، فرهنگی - هنری خوانده می شود. در این رهگذر ایران از نظر تنوع رشته ها در مقام نخست و به لحاظ جایگاه عرضه محصولات در رتبه سوم جهانی قرار دارد.

 صنایع دستی ایران، ثمره ذوق و هنر ایرانیان طی سده های متوالی است. تحولاتی که در اوضاع اقتصادی، اجتماعی و صنعتی جامعه ما پدید آمده به بسیاری از حرفه های مرتبط باصنایع دستی نقش حاشیه ای داده یا به طور کلی آنها را منسوخ کرده است.

 این فنون و هنرها با وجود آن که در حاشیه تولیدات کشور قرار گرفته اند، اما قابلیت کسب درآمدهای ارزی و ریالی بیشتر را پیدا خواهند کرد. مشروط بر آن که مسوولان از بازاریابی، برگزاری دوره های آموزشی نظام مند و تهیه متون لازم برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات صنایع دستی حمایت کافی به عمل آورند.

تدوین متون آموزشی یکی از ضروریات توسعه و بهبود وضعیت هنرهای دستی در ایران است. متاسفانه درحال حاضر محتوای اکثر کتب و مقاله هایی که در این زمینه نوشته شده به ذکر تاریخ و توصیف هنرها بسنده کرده و متون آموزشی کمتر در میان آنها به چشم می خورد. واژه های رایج و تخصصی این حوزه ها نیز فقط برای اهل فن آشناست و عموم مردم، حتی فرهنگ نویسان اطلاع زیادی در مورد آن ندارند. این هنرها، از گذشته دور تا کنون، بدون تغییرات زیاد باقی مانده اند و اگر به آنها توجه نشود رفته رفته به بوته فراموشی سپرده خواهند شد.

 

آشنایی با خاتم

 

خاتم یکی از هنرهای زیبا و فاخر دنیاست. هنر آراستن سطح اشیای چوبی به صورتی شبیه موزاییک با مثلث های کوچک دو پهلو برابر و سه پهلو برابر از جنس عاج، چوب های مختلف، استخوان و فلزات گوناگون. همچنین خاتم ترکیبی است از چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت که با استفاده از مواد اولیه گوناگون در رنگ‌های مختلف تشکیل می‌شود.

خاتم از نظر گل تنوع زیادی دارد، از میان آنها می توان به: خاتم پره وارو، پره ای، ابری، نه گلی لایه دار، شش و لوز، بته جقه ای، خیابانی، طاقی، قمی، جناقی و خاتم دورنگ اشاره کرد. از انواع حاشیه نیز می توان حاشیه شش گلی، جویی، بازوبندی، طوره دار، شمسه دار و حاشیه تخمه دار را نام برد.

دانلود مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دسیس و آدرس thesiss2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 81
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 98
:: بازدید سال : 650
:: بازدید کلی : 1458