دسیس
پاورپوینت تهاجم و دفاع (درس 2 آمادگی دفاعی کلاس نهم)
پنج شنبه 6 آذر 1399 ساعت 13:50 | بازدید : 167 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

پاورپوینت تهاجم و دفاع (درس 2 آمادگی دفاعی کلاس نهم)

پاورپوینت درس 2 آمادگی دفاعی نهم تهاجم و دفاع


مشخصات فایل

تعداد صفحات 20
حجم 3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم پایه


توضیحات کامل

پاورپوینت تهاجم و دفاع (درس 2 آمادگی دفاعی کلاس نهم)

 

پاورپوینت درس 2 آمادگی دفاعی نهم تهاجم و دفاع

قابل ویرایش

رنگ بندی و استفاده از افکت های متعدد به همراه تصاویر مرتبط با این درس .

این پاورپوینت شامل 20 اسلاید از متن اصلی کتاب می باشد .

مناسب جهت دانش آموزان و معلمان برای تفهیم بهتر مطالب درسی .

ارائه درس به بهترین نحو و زیبایی هر چه تمام تر در کلاس.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


آزمون ذهن خوانی از طریق چشم ها (بارون و کوهن، 2001)
چهار شنبه 5 آذر 1399 ساعت 23:15 | بازدید : 159 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
آزمون ذهن خوانی از طریق چشم ها (بارون و کوهن، 2001)

آزمون ذهن خوانی از طریق چشم ها (بارون و کوهن، 2001)

دانلود آزمون ذهن خوانی از طریق چشم ها (بارون و کوهن، 2001)

آزمون ذهن خوانی از طریق چشم ها بارون و کوهن 2001
آزمون ذهن خوانی از طریق چشم ها 
بارون و کوهن 2001
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

آزمون ذهن خوانی از طریق چشم ها (بارون و کوهن، 2001)

 

روایی: دارد

پایایی: دارد

نمره گذاری وتفسیر: دارد

منبع: دارد

 

برای سنجش ذهن خوانی از نسخه¬ی كامپیوتری آزمون تجدیدنظر شده ذهن خوانی از طریق چشم¬ها، بارون - كوهن استفاده شد. فرم تجدید نظر شده این آزمون شامل 36 سئوال است، كه شامل عكس¬هایی از چشم هنر پیشه¬های زن و مرد است. با هر سئوال چهار توصیف حالت ذهن (یك حالت هدف و سه حالت انحرافی با همان ارزش هیجانی) ارایه می¬شود. تنها با استفاده از اطلاعات بینایی از پاسخ دهندگان خواسته می¬شود كلمه¬ای را كه بهترین توصیف كننده فكر یا احساس صاحب چشم هاست انتخاب كنند. برای نمره¬گذاری به هر جواب صحیح، نمره¬ی یك تعلق می¬گیرد و نمرات بین دامنه 0 (صفر) و 36 قرار می¬گیرند. نمره¬ی كمتر از 22 نشانگر ذهن خوانی پایین، نمره¬ی بین30-22 نشانگر ذهن خوانی متوسط و نمره بالاتر از 30 نشانگر ذهن خوانی بالا می¬باشد. اعتبار و همسانی درونی این آزمون بعد از ترجمه در پژوهش علیلو، بخشی پور، بافنده قراملكی، خانجانی و رنجبر(1390). همچنین در پژوهش بافنده (1390) از طریق روش آلفای كرونباخ  73/0 به دست آمد. همچنین در پژوهش بخشی پور، علیلو، خانجانی، رنجبر و با فنده قراملكی  (1390) با روش كودر – ریچاردسون (69/0) به دست آمد. پایایی آزمون ذهن خوانی در این پژوهش با روش الفای كرونباخ  59/0 به دست آمد. در غالب مطالعات صورت گرفته برای بررسی توانایی ذهن خوانی افراد سالم و بیمار، از این آزمون عصب روان شناختی استفاده شده ا ست كه نماینده اعتبار این آزمون در مطالعات ادراك حالات ذهنی است (به نقل از نجاتی، ذبیح زاده، نیك فرجام، نادری و پورنقدعلی،  1390).

دانلود آزمون ذهن خوانی از طریق چشم ها (بارون و کوهن، 2001)


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


خلاصه و تحلیل كتاب سمفونی مردگان (اثر عباس معروفی)
دو شنبه 3 آذر 1399 ساعت 23:35 | بازدید : 258 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

خلاصه و تحلیل كتاب سمفونی مردگان (اثر عباس معروفی)

خلاصه و تحلیل كتاب سمفونی مردگان (اثر عباس معروفی)در 19 صفحه ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 19
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی کتاب ، مقاله و جزوه


توضیحات کامل

خلاصه و تحلیل كتاب سمفونی مردگان (اثر عباس معروفی)

 

پیش از هر چیز باید گفت: كه سمفونی مردگان یك

شاهكار است.              هفته نامه دی ولت- سوئیس

 

 [دود ملایمی زیر طاق های ضربی و گنبدی كاروانسرای آجیل فروشها لمبه می خورد و از دهانه جلوخان بیرون می زد. ته كاروانسرا چند باربر در یك پیت حلبی چوب می‌سوزانند و گاه اگر جرأت می كردند كه دستشان را از زیر پتو بیرون بیاورند، تخمه هم می شكستند.]

          آسمان برفی بر زمین گذاشته بود كه سال ها بعد مردم بگویند همان سال سیاه، نیمی از مردم به سرپناه‌ها خزیده بودند، نیمی دیگر به ناچار با برف و سرما پنجه در پنجه زندگی را پیش می بردند. برف همه را واگذاشته بود. سكوتی غریب كوچه و خیابان را گرفته بود. لوله های آب یخ زده بود، ماشین ها كار نمی كرد، در خیابانها كپه های برف روی هم تلنبار شده بود. كاسب ها پیاده رو را روفته بودند، اما هنوز نیم متری از بارش شب پیش روی زمین خوابیده بود.]

          و درست در اثنای یك یخ زدگی اجتماعی، یكنفر درب را از روی دریچه‌ی لنز برمی‌دارد و صحنه، قبل از اینكه سمفونی آغاز به نواختن كند- با تمام  سروصداها و سكوت ها و روشن و خاموشی پروژكتورهای سالنِ نمایش- در مقابل یك لنز مزاحم، تكاپوی خود را آغاز می كند. سمفونی ایی آغاز می شود كه سازهایش همراه با مخاطب كوك می شوند- برخلاف همسری اركستری های نمایشی، كه همه چیز در جلو دیدگانِ تماشاچی، خوب و مرتب است- كسی پروژكتورهای سالن را قبل از آغاز برنامه امتحان می كند، و اگر شنونده‌ی خوبی باشیم، سالنی را تصور خواهیم كرد كه هراز گاهی یك گوشه‌ی آن روشن و خاموش می شود و در هر بار روشن و خاموشی، شاهد یك پره از یك شخصیت یا حادثه خواهیم بود. اورهان، آیدین، آیدا، پدر، مادر، جمشید، مارتا،‌ مرد قهوه چی، یك خانه، یك كارخانه، یك قهوه خانه، یك كاروانسرا و آدمها و مكانهای دیگری كه هر یك نمایانگر خاطره ای هستند از سفها، دوره ها، قشرها و خلاصه، یك شهر، با همه‌ی حرفهایی كه برای نگفتن دارد. در پرتو این تاریك و روشن، نمایی از شهری یخ زده به چشم می خورد، در اواخر دوره‌ی رضاخانی، كه جزئیات حقایق تاریخی بر سوراخ سمبه های دیوارها و درهایش دلمه بسته اند، و تنها نویسنده ای می ماند و نت‌هایی كه سالها بعد از دیروز رقم زده می شوند. و سمفونی ای به دست می آید با ردپای رئالیسم انتقادی با تم مرگ.

          [روزنامه‌ایی از پاچه شلوارش درآورد و خواند: «همه در سكوت مرگ فرو رفته‌اند. شهر خالی از سكنه است. درخت ها سوخته اند. زن ها فاحشه شده اند. نان خالی هم گیرشان نمی آید. و نمی دانند چطور خودشان را گرم كنند. و تنها در انتهای شهر، در باغ سرسبزی هیتلر و معشوقه اش زندگی نسبتاً آرامی دارند. این عكس هیتلر است كه با دست فتح بلگراد را نشان می دهد. پیش …»

گفتم :‌برو بخواب

گفت: این عكس،‌ شهر بلگراد را نشان می دهد كه تقریباً ویران شده است.

گفت: قانون در این مملكت بیست و چهار ساعت است. فوقش چهل و هشت ساعت.]

آدمی كه «گفت:»، در روشن- خاموش شدن دوباره‌ی پروژكتور باسازی كه هنوز كوك نشده است، در مقابل مخاطب، برای اولین بار با چهره‌ایی مجنون، كه برایش طرح مرگ می كشند، رخ می نماید، محزون ترین ساز سمفونی. كه حضورش تنها با جای پایی كه از وی روی برف مانده. در ته مانده‌ی خاطرات دیگران به چشم می خورد. سازی بی پروا كه در داستان متولد می شود، اوج می گیرد، و در جنون گم می شود. آدمی كه: [درجه حرارت بدن آدم به چهل و دو كه برسد، آدم مرده است. پس قبول كن كه مرده ها حرارتشان چهل و دو درجه است.] و به این ترتیب،‌ روشن فكری خلق می شود، كه در تمام طول سمفونی دنبال خودش می گردد و دست آخر، دیوانگی را پیدا می كند.

          [آیدین، از همان ابتدا بچه‌ی سربه راهی نبود، شیطان در رگ و ریشه اش وول می خورد، توی گوش هاش وز وز می كرد،‌ او را به تقلا وامی‌داشت و از او آدمی ساخته بود كه امان دیگران را ببرد و بیچاره كند.

پدر پرسید: دنبال چی می گردی؟

دنبال خودم.]

          با این همه، در جایگاه اجتماعی خود،‌ هم چنان در مرز مرفه ها باقی می ماند، و بویی از دردهای قشر فقیر نبرده است، گرچه درد بسیار كشیده است. بیشتر، درد مرفه بی‌درد را، دردی كه برایش شاهد بودیم، ابداً درد جامعه‌ی خاكستری داستان را ندارد.

          در برخورد با باربرها می گوید: [آقا داداش، این همه جمعیت، قاشق از كجا می‌آورند؟

اورهان ،  بعضی هم با دست غذا می خورند.]

در گوشه‌ی دیگری از این هم نوازی همیشگی، ساز دیگری به چشم می خورد، ساز سكوت. سازی كه در تمام بخشهای داستان حضور دارد و پایه های داستان را از اساس می جود و تنها نگاه می كند.

معصومیتی، كه حضورش را تنها با نگاه كردن به تمام حوادثی كه می گذرند، اعلام می كند. رد پایی كه در كرانه های شهرهای امروزه، در هر دكان واكس و آدامس فروشی قابل دیدن است. آدمهایی كه هر روز با چتر سیاه و بزرگ و زهوار دررفته ای پدر، از جایی در زندگی پرواز می كنند.

          حاصل داستان تلخ زندگی آدمهایی در بحبوحه‌ی جنگ. درها و دیوارها را می گرفتند، تا دشمن به خانه‌شان وارد نشود. و چتربازهایی كه بر سر شهر آوار می شوند و روی آن خیمه می زنند. چتربازهایی كه احترام قفل ها و كلون ها و زنجیر درها را به سخره می گیرند، امنیت از دست رفته‌ی داستان اند.

          [یوسف،‌ هر روز روی ایوان محو تماشای چتربازها می شد و ساعت ها آن جا می ماند. نه تشنه اش می شد، نه نان می خواست و نه جایی می رفت. شبانه روز روی ایوان بود. روزی تصمیم گرفت خودش پرواز كند. این كار به راحتی عملی می شد. به اتقا پدر رفت. چتر سیاه و بزرگ پدر را برداشت، با چند تكه طناب خود را به چتر متصل كرد، بر روی بام ایستاد و پرواز كرد.

          همه‌ی واقعه به همین شكل بود كه مادر سالهای سال به بچه هاش می گفت برادر بزرگشان پرواز كرده كه به این روز افتاده.]

          [آیدا، آیدا، آیدا عضوی از خانواده كه كمتر خاطره‌ای از او در ذهن مانده بود. حتی آیدین هم سال ها بعد هر چه فكر می كرد نمی توانست چیزی از بچگی‌های این دختر بیاد بیاورد. نه حرف، نه جنجال، نه حضور، در پستوی خانه نم كشیده بود.]

          و از هم سرایان موسیقی داستان، دو دسته می مانند. دسته زاغهایی كه در عمیق كاجهای سبز زندگی می كنند

كنند، چقدر ارزش قائل است!!!

          با این حال، رفتار آیدین در مقابل این آدمها، كوچكترین اثر غیراسلامی ای بر شخصیتش باقی نمی گذارد. چنان كه با آنها به مهمانی می رود ولی مثل آنها نمی خورد و نمی پوشد و بازی نمی كند. مایه‌ی تاسف است اگر این صحنه را با صحنه‌ای كه پدر موقع آتش زدن اتاق آیدین نشان می دهد، مجسم كنیم.

          دیدگاه باز آیدین، قطعاً بر دیدگاه و چهارچوب اعتقادی- اجتماعی نویسنده در خلق چنین شخصیتی صحه می گذارد و از این طریق طرز تفكر نویسنده قابل حدس است. آیدین برای وی، ابرازی است برای مخالفت با ارزشهای كاذب خانواده كه ارزشهای حاكم بر داستان را تشكیل می دهد.

اورهان باز هم نقش آفرینی می كند. بچه كه بودیم زیاد شنیده ایم كه اگر آدم مغز چلچله را بخورد، دیوانه می شود و این عقیده كه در كودكی مان جا مانده بود، اكنون در اورهان نسبت به برادر تكامل می یابد. – تقابل محافظه كار داستان با روشنفكر آن-. غافل از اینكه جنون آیدین نه از سر خوردن مغز چلچله، كه از غوغای عمیقتری نشأت می گیرد كه از ازل بر زندگی آیدینها خیمه زده است. اگر كتاب را ببندیم: آیدین، روح هنرمندیست كه هر یك از ما آنرا به كسوت سوحی دیوانه اش درآورده ایم، به قتلگاهش برده ایم و با این همه او را جسته ایم و تنها و تنها در ذهن او زنده مانده ایم.

          اینجا جا دارد از استادی نیز یاد كنیم كه برای نگفتن، حرف بسیار دارد. و رفتارهای جامعه‌ی نویسنده با وی قابل تامل است. به تعبیر ایاز، یك دیوانه‌ی فیلسوف مآب.

          [استاد، مرتاض وار زندگی می كرد. مثل جوكی های هنری به كم ترین قانع بود.] موهای بلندی داشت و با صورت تكیده و آن ریش خار خار، شبیه تصویر حلاج بود كه در خانقاه شیخ صفی الدین اردبیلی نقاشی كرده بودند.] [شعر كهن می خواند و شعر نو می گفت و دورادور به نیما یوشیج ارادت داشت. نمونه‌ی تكامل یافته‌ی و آرمان شهر آیدین كه در این دنیا برایش جایی وجود ندارد.

از شخصیت خودساخته ای كه چاله های ذهنش را با استاد دنحون- كمابیش- پر كرده است یعنی آیدین، و ارتباط او با آیدا را بررسی كردیم. بد نیست نگاهی هم به برخورد با پدر بیندازیم:

[مادر گفت: شما خیال می كنید پدر دشمن شماست. اما اشتباه می كنید.

آیدین گفت: من می دانم كه چی می خواهی بگویی. اما خوشبختی او با من خیلی فرق دارد.]

و دربرخورد با اورهان داستان:

[حتی می توانست، ازبالای صخره پرتش كند وسط شورآبی كه روحش زودتر غریق رحمت شود. چون پدر می گفت: هرچه جای مرده ها خنك تر، عذابشان كم تر. و ما روی قبر آیدا آب ریختیم و مادر شیشه ای گلاب در دست داشت و من منتظر شدم كه بوی گلاب بپیچد.

آیدین هم چنان به آسمان نگاه می كرد. انگار كه سقوط تدریجی یك چترباز را زیرنظر داشته باشد.]

آدم را به یاد دكتر شریعتی می اندازد:

«اگر مامور نبودم كه با مردم بیاویزم و در میان خلق زندگی كنم، دو چشم را به این آسمان می دوختم و چندان به نگاه كردن ادامه می دادم تا خداوند جانم را بستاند.»

          نهایتاً ، آیدین در یك كلام، به جنون درمی‌آمیزد و در حادثه ای كه هر روز در خیابانها اتفاق می افتد، سرمه را از دست می دهد و در اتفاقی دیگر، مادر را و پدر را و آیدا را، چه اهمیت دارد كه اینجا بیان كنیم كه چگونه. تنها اورهان، نغمه‌ی ثابت و گوش خراش داستان است، كه آیدین را در اوج جنون به زنجیر می كشد و به پرواز درمی‌آورد.

          سمفونی وارد فراز دیگری می شود. اوجی واقعی كه تنها، شور یك ساز آب بندی شده و درد كشیده می تواند ماهرانه آنرا بنوازد، حرارت مضراب،‌ سیمها را داغ می كند و ساز رابه آتش می كشد و ادامه، طنین یك ساز سوخته است : موومان چهارم.

          [ما چه آدم های پرپری و نازكی هستیم. مثل دود می مانیم. پدر گفت: مثل بچه‌ی آدم. بچه‌ی آدم چه شكلی است؟ اگر می خواهی بفهمی كتاب در اصل مال چه كسی است، پانویس هاش را بخوان. آقای لرد روزهای یكشنبه تعطیل می كند. آقای لرد درگذشت، به او احترام بگذاریم. پدر: بالاخره باد این پنكه های لرد یك روز همه‌ی ما را خواهد برد.

          اگر من نخست وزیر شوم همه‌ی وزرا را می گذارم زن. بعد می روم مسكو پناهنده می شوم. چون دیگر مملكت از دست رفته. این قدر نخند ایاز خان. تو عمو صابری؟ موهای سرت هم كه نخ نما شده. پس امیدت كجاست؟]


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم، فریدون فریور
یک شنبه 2 آذر 1399 ساعت 18:50 | بازدید : 154 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم، فریدون فریور

این جزوه ها توسط استاد بزرگ فریدون فریور ارائه شده که ایشان بزرگترین استاد در زمینه هیپنوتیزم و مانیه تیزم بوده اند

دانلود دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم، فریدون فریور

دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم فریدون فریور
آموزش هیپنوتیزم
آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 7800 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 220

این جزوه ها توسط استاد بزرگ فریدون فریور ارائه شده

که ایشان بزرگترین استاد در زمینه هیپنوتیزم و مانیه تیزم بوده اند

  و از شاگردان به نام آن میتوان استاد شعبان طاووسی

ملقب به کابوک را نام برد.

استاد فریدون فریور 12 جزوه را آماده کرده اند

برنامه ایشان به این طریق است که هر جزوه برای یک ماه می باشد.

اگر صبور باشید و تمرینات هر جزوه را یک ماه به صورت منظم

انجام دهید.دارای خصوصیات زیر خواهید بود

1- رسیدن به مرحله عمیق خودهیپنوتیزم

شرطی شدن در عرض کمتر از 10 ثانیه

2- آموزش کامل و جامع دگر هیپنوتیزم و متافیزیک

یعنی هر فرد را قادر خواهید بود هیپنوتیزم کنید.

3- آموزش کامل مانیه تیزم.به راحتی با انتقال انرژی خود به دیگران

خیلی سریع و راحت دیگران را خواب میکنید.

4- فعال شدن چاکراه های بد ن

5- انعطاف فوق العاده بد ن

6- دارای تعادل جسم و روح فوق العاده بالا

7- افزایش تمرکز فکر حد اقل ۵ برابر

8- افزایش اعتماد به نفس حد اقل ۵ برابر

9- از بین رفتن تمام دردهای عضلانی و کوفتگی و رفع یبوست

10- و . . . .

باز هم متذکر میشوم که شرط و لازمه همه موفقیتهای فوق ,این است که صبور باشید و منظم تمرینات هر جزوه را به مدت یک ماه انجام دهید.

مشخصات محصول:

*نام محصول:۱۲ جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

*اشانتیون: ده ها موزیک مدیتیشن (برترین موزیکهای ریلکسیشن)

*مولف: فریدون فریور

*تعداد جزوات:۱۲ جزوه

*نوع فایل: پی دی اف و مالتی مدیا شده

*حجم فایل:۶٫۳۱ mb

دانلود دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم، فریدون فریور


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


بررسی و شناخت ظروف سفالی دوره نوسنگی قلعه رستم لردگان چهارمحال بختیاری
شنبه 1 آذر 1399 ساعت 16:22 | بازدید : 155 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
بررسی و شناخت ظروف سفالی دوره نوسنگی قلعه رستم لردگان چهارمحال بختیاری

بررسی و شناخت ظروف سفالی دوره نوسنگی قلعه رستم لردگان چهارمحال بختیاری و حوزه های فرهنگی همجواردر قالب pdf( قابل کپی به word) در 126 صفحه

دانلود بررسی و شناخت ظروف سفالی دوره نوسنگی قلعه رستم لردگان چهارمحال بختیاری

قلعه رستم لردگان چهارمحال بختیاری سفال قلعه رستم قلعه رستم
دسته بندی باستان شناسی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 8531 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 121

بررسی و شناخت ظروف سفالی دوره نوسنگی قلعه رستم لردگان چهارمحال بختیاری در قالب pdf( قابل کپی به word) در 126 صفحه

موقعیت خاص چهارمحال و بختیاری و قرارگیری در مسیر ارتباطی مناطقی همانند فارس،خوزستان و فلات مرکزی نشان از
اهمیت این منطقه در ادوار مختلف تاریخی و پیش از تاریخی دارد.با وجود موقعیت خاص و مهم این منطقه،به استثنای بررسی و کاوش های هیئت آلمانی در سال های دور تاکنون مطالعات نظام مند و همه جانبه ای در این منطقه صورت نگرفته است.هرچند در سال های اخیر توجه بیشتری به این منظقه شده است اما جنبه های مختلف مطالعات پیش از تاریخی این منطقه هنوز به درستی روشن نشده است.
مهمترین محوطه نوسنگی در منطقه ی چهارمحال و بختیاری محوطه قلعه رستم می باشد که در مطالعات و پژوهش های انجام شده توسط باستان شناسان ایرانی و غیر ایرانی این محوطه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.شاخص ترین یافته های باستان شناسی این محوطه داده های سفالی آن می باشند که از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.با این حال داده های سفالی و به طور کلی سنت سفالگری در این منطقه ناشناخته باقی مانده است و در پژوهش های نوسنگی و سفال محور، باستان شناسان توجهی به این محوطه نداشته اند.بنابراین معرفی ابعاد مختلف سنت سفالگری و ویژگی های سفالی این محوطه می تواند این کمبود را در مطالعات باستان شناسی ایران جبران کند و به الگویی جهت شناخت سفال نوسنگی در این محوطه دست یافت.در کنار شناخت و آشنایی با سنت سفالگری این محوطه می توان به بررسی و مطالعه داده های سفالی محوطه های هم دوره در مناطق همجوار پرداخت تا زمینه بررسی تحولات نوسنگی و ارتباطات منطقه ای در این بخش از فلات ایران مهیا گردد.
این فایل شامل موارد زیر می باشد:

فصل اول: کلیات تحقیق
 مقدمه
  بیان مساله
 پیشینه پژوهش اهمیت و ضرورت
 اهداف تحقیق
 پرسش های تحقیق یا فرضیه ها
 روش تحقیق

 فرآیند تحقیق
 محدودیت های پژوهش
فصل دوم:جغرافیای چهارمحال و بختیاری و دوره نوسنگی در قلعه رستم
 جغرافیا و اقلیم چهارمحال و بختیاری
 دوره نوسنگی در قلعه رستم 
 دشت خان میرزا و تپه قلعه رستم 
 بررسی در چهارمحال و بختیاری

 روند کاوش در قلعه رستم 
 روش لایه نگاری 
 گمانهA
 گمانه B  مراحل فرهنگی قلعه رستم
 سفال نوسنگی قلعه رستم
 سفال مرحله 1
 سفال مرحله 2 
 سفال مرحله 3 
گونه شناسی سفال قلعه رستم

 گونه 1
 گونه 2
 گونه 3
 گونه 4
گونه 5
 گونه 6
 گونه 7
 گونه 8
 گونه 9
 گونه 10
 گونه 11
 گونه 12
 گونه 13
 گونه 14
 گونه 15
 گونه 16
 طبقه بندی فرم و نقش سفال قلعه رستم
2 سفال قلعه رستم
 سایر یافته های فرهنگی استقراری در محوطه قلعه رستم
 اقتصاد زیستی ساکنان قلعه رستم
فصل سوم:دوره نوسنگی در مناطق همجوار
 دوره نوسنگی در فارس
 مطالعات نوسنگی در فارس 
 گاهنگاری دوره نوسنگی در فارس  سفال نوسنگی در فارس 
 سفال موشکی (فارس عتیق 1)

 سفال جری (فارس عتیق 2)
 سفال شمس آباد (فارس قدیم)
 دوره نوسنگی در خوزستان
 مطالعات دوره نوسنگی دردشت شوشان و دهلران 
 گاهنگاری دوره نوسنگی دردردشت شوشان و دهلران 
 سفال دوره نوسنگی دردردشت شوشان و دهلران 
 دوره شکل گیری شوشان 
 شوشان عتیق
 شوشان قدیم
 سفال نوسنگی در دهلران
 دوره نوسنگی در فلات مرکزی
 فلات مرکزی ،نام و گستره جغرافیایی
 مطالعات نوسنگی فلات مرکزی
 گاهنگاری پیش از تاریخ فلات مرکزی سفال نوسنگی در فلات مرکزی
 سفال دوره شکل گیری
 سفال دوره فلات عتیق
 سفال دوره فلات قدیم
فصل چهارم: جمع بندیبحث
 نتیجه گیری
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع لاتین
چکیده انگلیسی

دانلود بررسی و شناخت ظروف سفالی دوره نوسنگی قلعه رستم لردگان چهارمحال بختیاری


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری
جمعه 30 آبان 1399 ساعت 11:32 | بازدید : 161 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری

مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری

مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری
پیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری
مبانی نظری ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری
مبانی نظری
پیشینه تحقیق
ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 154 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

جزئیات:

 

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

 

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

مقدمه 10

2-1-  ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری. 11

2-2- ضرورت مدیریت ریسک اعتباری. 11

2-2-1-  افزایش ساختاری در تعداد و میزان ورشکستگیها: 11

2-2-2- کاهش در ارزش وثیقه ها: 11

2-2-3- افزایش مشتقات خارج از ترازنامه : 11

2-2-4-  فناوری پیشرفتهای صورت گرفته در سیستمهای رایانه ای و فناوری اطلاعات: 11

2-2-5- الزام کمیته بال مبنی بر پیاده سازی چهارچوب سرمایه: 12

2-3- انواع ریسک های بانکی. 12

2-3-1- ریسک بازار محصول. 12

2-3-2- ریسک بازار سرمایه 13

2-3-3-  ریسک اعتباری. 13

2-3-4 ریسک عملیاتی. 14

2-3-5-  ریسک بازار. 14

2-3-6- ریسک نرخ بهره 15

2-3-7-  ریسک نرخ ارز. 15

2-3-8- ریسک نقدینگی. 15

2-3-9- ریسک قانونی. 16

2-3-10- ریسک منابع انسانی. 16

2-3-11- ریسک محصول. 16

2-4-  رویکردها و ابزارهای مدیریت ریسک در بانک... 16

2-4-1- حذف و اجتناب.. 17

2-4-2- انتقال ریسک... 17

2-4-3-  نگهداری و اداره نمودن ریسک... 17

2-4-3-1-  افزایش تنوع. 18

2-4-3-2-  بیمه کردن. 18

2-4-3-3-  نگهداری سرمایه 18

2-5- اصول سیاست گذاری مطلوب تسهیلات.. 19

2-5-1- محدودیتهای جغرافیایی : 19

2-5-2- تمرکز اعتبارات.. 19

2-5-3- توزیع موضوعی تسهیلات.. 19

2-5-4- انواع تسهیلات.. 20

2-5-5- سر رسید تسهیلات.. 20

2-5-6- قیمت گذاری تسهیلات.. 20

2-5-7- بازنگریهای دوره ای نرخ سود انواع تسهیلات.. 20

2-5-8 اختیارات اعطای تسهیلات.. 21

2-5-9-  حداکثر میزان تسهیلات قابل اعطا با توجه به وثیقه های تضمینی. 21

2-5-10-  گزارش دهی. 21

2-5-11- اطلاعات مالی. 22

2-6-  سیاست های مدیریت ریسک اعتباری نسبت به ارگان های حقوقی و حقیقی. 22

2-7- فرآیندهای عملیاتی. 23

2-7-1- شفافیت عمومی. 24

2-7-2- غربال کردن. 25

2-7-3- نظارت بر وام گیرندگان حقوقی و حقیقی. 25

2-7-4-  رابطه بلند مدت با مشتریان حقیقی و حقوقی. 26

2-7-5-  تعهدات وام 27

2-7-6-  وثیقه 27

2-7-7- موجودی جبرانی. 27

2-7-8- سهمیه بندی اعتباری. 28

8-2 مطالبات معوق. 28

9-2-عوامل موثر بر پیدایش مطالبات سررسید گذشته و معوق. 30

1-9-2-عوامل درون سازمانی: 31

2-9-2-عوامل برون سازمانی: 31

10-2-نحوه طبقه بندی مطالبات سررسید گذشته و مطالبات معوق در بانک صادرات.. 32

11-2- نحوه شناسایی زیانهای ناشی از مطالبات بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی ج.1.1. 33

1-11-2ذخیره عمومی. 33

2-11-2ذخیره اختصاصی. 34

12-2نحوه انتقال بدهی مشتریان به سر فصل مطالبات در بانک صادرات ایران: 34

13-2 عوامل تاثیر گذار در کاهش مطالبات معوق. 35

1-13-2 اطلاعات اعتباری. 35

2-13-2- شناخت و ارزیابی مشتریان. 35

3-13-2کنترل مصرف اعتبارات.. 36

4-13-2 ارزیابی موافقت های کارشناسان تسهیلاتی. 36

2-13-2 پاسخ گویی مدیران. 36

6-13-2 نرخ جریمه 36

7-13-2 آموزش کارکنان. 36

14-2عوامل موثر در افزایش مطالبات معوق. 36

1-14-2 عدم بررسی بر آورد واقعی نیاز مالی متقاضیان هنگام اعطای تسهیلات به انها از سوی ارکان اعتباری  36

2-14-2- فقدان مدیریت ریسک(خطرپذیری) ناظر بر بهبود عملکرد اعتباری بانک در خصوص رتبه بندی مشتریان اعتباری. 37

3-14-2- ملاک قرار نگرفتن مولفه میزان مطالبات ایجادی و وصول شده در دوره تصدی مسئولان شعب به عنوان یکی از شرایط ارتقای شغلی آنان. 37

4-14-2- اعمال نکردن صحیح و به موقع دستورالعمل اجرایی مطالبات معوق. 38

5-14-2اعمال نکردن نظارت استطلاعی (نظارت آگاهانه)بر روند مصرف تسهیلات توسط مسئولان ذی ربط  38

6-14-2- رعایت نکردن دقت لازم در خصوص وضعیت مالی و اعتباری یا ضامنین. 38

7-14-2- فقدان بانک اطلاعاتی در سطح شبکه بانکی کشور. 38

8-14-2- شرط قایل شدن غیرواقعی و صوری در قرار دادهای بانکی موضوع اعطای تسهیلات.. 38

15-2- راهکارهای عملی وصول مطالبات.. 39

1-15-2شفاف سازی کلیه پرونده های موضوع مطالبات معوق از حیث اطلاعات تسهیلاتی و اقدامات حقوقی و مکانیزه کردن دوایر حقوقی مناطق. 39

2-15-2- تقویت نیروی کارشناس برای دوایر حقوقی مناطق و استان ها 39

3-15-2- به کارگیری وکلای بخش خصوصی در راستای وصول مطالبات.. 39

4-15-2- تشکیل کمیته های مطالبات معوق. 39

5-15-2- به کارگیری کارکنان بازنشسته بانک در جریان وصول مطالبات.. 40

6-15-2 بخشش جریمه تاخیر تادیه در بخش مسکن. 40

7-15-2بسیج همت گروهی کاکنان به خصوص فراخوان نیروهای ستادی مناطق و استان ها در راستای وصول مطالبات.. 40

16-2امتیاز دهی اعتباری. 40

1-16-2ضرورت و اهداف امتیاز دهی اعتباری. 41

2-16-2 مزایا و معایب امتیازدهی اعتباری. 42

17-2 اطلاعات مورد نیاز برای بر آورد مدل امتیاز دهی اعتباری. 44

1-17-2معیار6c. 45

2-17-2معیارLApp. 47

18-2فنون اندازه گیری ریسک اعتباری. 49

19-2پیشینه پژوهش.. 51

 

 

مقدمه 

ریسک اعتباری ریسکی است که از نکول و قصور طرف قرارداد ، یا در حالتی کلی تر ریسکی است که از « اتفاقی اعتباری» به وجود می آید . به طور تاریخی این ریسک معمولا در مورد اوراق قرضه واقع می شد، بدین صورت که قرض دهنده ها از بازپرداخت وامی که به قرض گیرنده داده بودند، نگران بودند . به همین خاطر گاهی اوقات ریسک اعتباری را ریسک نکول هم می گویند .

ریسک اعتباری از این واقعیت ریشه می گیرد که طرف قرارداد ، نتواند یا نخواهد تعهدات قرارداد را انجام دهد . تأثیر این ریسک با هزینه جایگزینی وجه نقد ناشی از نکول طرف قرارداد سنجیده می‌شود

ضررهای ناشی از ریسک اعتباری ممکن است قبل از وقوع نکول واقعی طرف قرارداد رخ دهند . به طور کلی تر ریسک اعتباری را می توان به عنوان ضرر محتمل که در اثر یک رخداد اعتباری اتفاق می افتد ، بیان کرد . رخداد اعتباری زمانی واقعی شود که توانایی طرف قرارداد در تکمیل تعهداتش تغییر کند ، ریسک اعتباری یکی از مهم ترین عوامل تولید ریسک در بانک ها و شرکت های مالی است . این ریسک از این جهت ناشی می شود که دریافت کنندگان تسهیلات توانایی بازپرداخت اقساط بدهی خود را به بانک نداشته باشند . در اندازه گیری ریسک اعتباری مشخصه ای را باید اندازه گرفت که تعبیرهای مختلفی از آن می شود کرد : ریسک نکول ، ریسک کاهش رتبه به ریسک نرخ بهره ، ریسک تفاوت نرخ بهره


2-1-  ریسکاعتباریومصداقآندرصنعتبانکداری 

دلایل متعددی از جمله تغییرات و نوسانات (عدم قطعیت در پیش بینی روند واقعی) نرخهای ارز ، بهره و تورم برای بروز ریسک در بانکها و موسسات مالی وجود دارد ، اما شایان ذکر است که ریسک اعتباری بزرگترین ریسک مرتبط با فعالیتهای مالی و بانکی است ، هرچند منابع مختلفی برای بروز ریسک اعتباری در سراسر فعالیتهای بانک وجود دارد ، با این حال تسهیلات ، بزرگترین و بدیهی ترین منشأ ایجاد ریسک اعتباری برای اغلب بانکهاست.

شایان ذکر است بانکها علاوه بر اعطای وام به طور فزاینده ای از طریق ابزارهای مختلف مالی مانند معاملات بین بانکی ، تأمین مالی تجاری ، معاملات ارزی ، اوراق قرضه ، سهام عادی ، معاملات اختیار، قبول تعهدات ، صدور ضمانت نامه و تسویه معاملات با ریسک اعتباری (ریسک طرف معامله) مواجه اند ، لذا مدیریت ریسک اعتباری به ماهیت و پیچیدگی فعالیتهای اعتباری بانکها بستگی دارد ، این درحالی است که مؤسسات مالی در طول سالها به علتهای مختلفی از جمله فقدان یک استاندارد اعتباری مناسب برای گیرندگان تسهیلات ، مدیریت ضعیف پور تفوی ریسک و بی توجهی به تغییرات شرایط اقتصادی با مشکلات و سختیهای زیادی مواجه بوده اند .

2-2- ضرورتمدیریتریسکاعتباری 

2-2-1-  افزایشساختاریدرتعدادومیزانورشکستگیها: 

آمارها نشان دهنده ی افزایش تعداد ورشکستگیها به طور دائمی و معنادار در سطح جهان است که با توجه به افزایش رقابت جهانی استفاده از تحلیلهای ریسک اعتباری اهمیت بیشتری می یابد .

2-2-2- کاهشدرارزشوثیقهها: 

هم زمانی بین بحرانهای بدهی در آسیا و روسیه و بحرانهای بانکی در کشورهای توسعه یافته ، مانند سوئیس و ژاپن ، همچنین بحران اخیر آمریکا که می توان گفت آثار آن حتی به کشورهای با اقتصاد تا حدودی بسته نیز در حال سرایت است ، نشان می دهد که پیش بینی ارزش اموال غیرمنقول ، مانند مستغلات ، بسیار مشکل است (منظور مستغلاتی است که به عنوان وثیقه گرفته می شود) همچنین هر چه ارزش وثیقه کمتر و نامطمئن تر باشد ، تسهیلات دهی هم ریسک دارتر  خواهد بود .

2-2-3- افزایشمشتقاتخارجازترازنامه: 

 به علت توسعه یکباره و گسترده بازار مشتقات و افزایش خطر اعتباری یا ریسک شرکا نیاز به تحلیلهای ریسک اعتباری بیشتر شده است . 

2-2-4-  فناوریپیشرفتهایصورتگرفتهدرسیستمهایرایانهایوفناوریاطلاعات: 

  برای مثال توسعه بانکهای اطلاعاتی جامع از تسهیلات مشتریان این امکان را به بانکها می دهد که از روش های مدل سازی پر قدرت و مدرن برای تحلیل ریسک اعتباری استفاده کنند .

2-2-5- الزامکمیتهبالمبنیبرپیادهسازیچهارچوبسرمایه: 

 علی رغم اهمیت موارد قبل ، انگیزه اصلی و عمده بانکها برای توسعه مدلهای ریسک اعتباری جدید الزام کمیته بال مبنی بر پیاده سازی چهارچوب کفایت سرمایه است بانکهای بزرگ آمریکا در اوایل سال 1998 از سوی کمیته بال اجازه استفاده از مدلهای داخلی ریسک را به جای مدلهای استاندارد شده پیشنهادی کمیته بال پیدا کردند . البته علی رغم محدودیتهایی که مدلهای داخلی دارند ارزش در معرض خطر و همبستگی بین داراییها را به دقت محاسبه می کنند . (مدیریت ریسک اعتباری- فلاح شمس و رشنو)

2-3- انواعریسکهایبانکی 

بانک ها با توجه به نوع فعالیت های خود در معرض محدوده وسیعی از انواع ریسک ها می باشند . ریسک فعالیت های بانکی در کل به دو دسته ریسک درون سازمانی و ریسک برون سازمانی تقسیم بندی می شود . در مورد ریسک فعالیت های اقتصادی یا درون سازمانی باید اذعان داشت که هر عمل اقتصادی از بدو فعالیت تا پایان کار اداری میزان معینی ریسک می باشد . ریسک فعالیت اقتصادی در بانکداری شامل ریسک مالی ، تجاری ، نقدینگی ، اعتباری ، ریسک ساختار درآمدها و هزینه ها و ریسک ناشی از ساختار دارایی ها و بدهی های بانک می باشد . این گونه ریسک ها را از طریق مدیریت صحیح می توان حذف نمود . ریسک برون سازمانی ناشی از فعالیت اقتصادی بانک ها نبوده بلکه ناشی از شرایط محیطی سیاسی و اقتصادی می باشد . از مهم ترین ریسک های برون سازمانی می توان به ریسک سیاسی و ریسک قانونی اشاره نمود . (مدیریت ریسک اعتباری-فلاح شمس و رشنو)

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود 4 تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی پایتون
چهار شنبه 28 آبان 1399 ساعت 15:51 | بازدید : 190 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )
دانلود 4 تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی پایتون

مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل برای یادگیری سریع برنامه نویسی پایتون گلچین شده و این مجموعه کامل برای شروع از صفر و برای همه سطوح مناسب می باشد

دانلود دانلود 4 تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی پایتون

آموزش پایتون
 آموزش پایتون pdf
 برنامه نویسی پایتون
 بهترین کتاب آموزش پایتون
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 21957 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 843

برنامه نویسی پایتون

 

مجموعه ۴ تایی بصورت فایل pdf بی نقص و کامل برای یادگیری سریع برنامه نویسی پایتون گلچین شده و این مجموعه کامل برای شروع از صفر و همچنین برای همه سطوح مناسب می باشد.

 

فایل pdf اول :

فهرست :

  • مقدمات پایتون
  • ساختار های معمول پایتون
  • انواع داده
  • آنچه باید بدانید
  • ماژول ها و نکات مربوط به آنها
  • شی گرائی در پایتون

 

 

 

  • فرمت فایل : pdf
  • حجم فایل : ۴٫۶ مگابایت
  • تعداد صفحات : ۱۲۷ صفحه
  • زبان : فارسی

 


 

فایل pdf دوم :

 

فهرست :

 

  • فصل اول: آشنایی با زبان پایتون
  • فصل دوم: ساختار تصمیم و تکرار
  • فصل سوم: توابع
  • فصل چهارم: آرایه ها و بسته NUMPY
  • فصل پنجم: رشته ها
  • فصل ششم: لیست ها، چندتایی ها، دیکشنری ها و مجموعه ها
  • فصل هفتم: کلاس ها و وراثت
  • فصل هشتم: فایلها
  • پیوست: مسائل تکمیلی
  • منابع

 

 

 

  • فرمت فایل : pdf
  • حجم فایل : ۲٫۳ مگابایت
  • تعداد صفحات : ۱۲۸ صفحه
  • زبان : فارسی

فایل pdf سوم :

فهرست :

فهرست
تاریخچه ی پایتون ......................................................................................................................................... ۱۱
ویژگی ها و امکانات Python ......................................................................................................................... 11
نصب محیط محلی برنامه نویسی ....................................................................................................................... ۱۳
دریافت Python .......................................................................................................................................... 14
نصب python ............................................................................................................................................ 14
تنظیم مسیر .................................................................................................................................................. ۱۵
تنظیم مسیر در محیط Unix/Linux .................................................................................................................. 16
تنظیم مسیردر سیستم عامل ویندوز .................................................................................................................... ۱۶
متغیرهای محیطی پایتون ) environment variable ) ......................................................................................... 17
راه اندازی پایتون .......................................................................................................................................... ۱۷
اولین برنامه ی پایتون .................................................................................................................................... ۲۰
برنامه نویسی با فراخوانی مفسر ....................................................................................................................... ۲۰
فراخوانی مفسر با یک اسکریپت به عنوان پارامتر ................................................................................................ ۲۰
شناسه ها در پایتون ........................................................................................................................................ ۲۱
کلمات رزرو شده .......................................................................................................................................... ۲۲
خطوط فاصله و تورفتگی ................................................................................................................................ ۲۲
دستورهای چندخطی ....................................................................................................................................... ۲۴
علامت نقل و قول یا کوتیشن در پایتون ............................................................................................................... ۲۴
Comment )توضیحات( در پایتون .................................................................................................................. ۲۴
استفاده از خطوط تهی .................................................................................................................................... ۲۵
منتظر کاربر بودن ......................................................................................................................................... ۲۵
چندین دستور در یک خط ................................................................................................................................ ۲۶
suite یا مجموعه دستورات در پایتون ................................................................................................................ ۲۶
آرگومان های خط فرمان ) command-line arguments ) ................................................................................... 26
تخصیص مقادیر به متغیرها ............................................................................................................................. ۲۷
چندین تخصیص به صورت یکجا ...................................................................................................................... ۲۸
نوع داده های رایج ........................................................................................................................................ ۲۸
اعداد یا نوع عددی در پایتون ........................................................................................................................... ۲۹
رشته ها در پایتون ......................................................................................................................................... ۳۰
نوع داده ای List در پایتون

و ...

 

  • فرمت فایل : pdf
  • حجم فایل : ۴٫۱ مگابایت
  • تعداد صفحات : ۲۵۴ صفحه
  • زبان : فارسی

.


فایل pdf چهارم :

فهرست :

  • روش برنامه نویسی
  • متغیر ها ، عبارات و دستور ها
  • توابع
  • شرطی ها و بازگشت
  • توابع نتیجه دار
  • تکرار
  • رشته ها
  • لیست ها
  • چند تایی ها
  • دیکشنری ها
  • فایل ها و اعتراض ها
  • کلاس و اشیاء
  • کلاس ها و توابع
  • کلاس ها و متد ها
  • مجموعه های اشیاء
  • وراثت
  • لیست های پیوندی
  • پشته ها
  • صف ها
  • در خت ها
  • محیط های برنامه نویسی پایتون
  • خطا های برنامه نویسی
  • فهرست منابع

 

 

 

  • فرمت فایل : pdf
  • حجم فایل : ۱۳٫۱ مگابایت
  • تعداد صفحات : ۳۳۴ صفحه
  • زبان : فارسی

دانلود دانلود 4 تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی پایتون


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


پاورپوینت خصوصیات نسل قرن 21 و بحران های هزاره سوم
دو شنبه 26 آبان 1399 ساعت 18:23 | بازدید : 153 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

پاورپوینت خصوصیات نسل قرن 21 و بحران های هزاره سوم

دانلود پاورپوینت خصوصیـات نسل قرن 21 و بحران های هزاره سوم


مشخصات فایل

تعداد صفحات 40
حجم 1319 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت خصوصیـات نسل قرن 21 و بحران های هزاره سوم جهت رشته جامعه شناسی ، روانشناسی ، علوم تربیتی و اجتماعی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

گرسنگی، بی بند و باری جنسی، موادمخدر، مشروبات الکلی و جنگ‌های روانی دستگاه‌های تبلیغاتی دنیا از مهمترین عوامل اجتماعی تهدیدکننده سلامت در دنیای امروز بشمار می‌روند.

 

 

 

فهرست مطالب
بحران‌هاي اجتماعي هزاره سوم: 
عصـری که درآنیم:  (1) 
عصـری که درآنیم:  (2) 
نتايج عصر حاضر: 
نيم نگاهي به سيستم موادمخدر و روان‌گردان‌ها به عنوان تهديد نرم  (1) 
نيم نگاهي به سيستم موادمخدر و روان‌گردان‌ها به عنوان تهديد نرم  (2) 
خصوصیـات نسل قرن 21 : 
ضرورت‌هـاي عصـر حاضـر : (1) 
ضرورت‌هـاي عصـر حاضـر : (2) 
ضرورت‌هـاي عصـر حاضـر : (3) 
پيشينه سياست‌ها و استراتژي‌هاي پيشگيري 
نتايج كنوانسيون‌ها بعنوان زيربناي سياست‌ها و استراتژي‌هاي عرصه پيشگيري: 
روند استراتژی‌های پیشگیری از سال 1970 میلادی تاكنون 
نيم نگاهي به سیاست‌ها و اقدامات عرصه پیشگیری اولیه از سوءمصرف موادمخدر در برخي از كشورهاي جهان 
امريكـا : 
انگلستان : 
و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


پاورپوینت معاینه وضعیت روانی
یک شنبه 25 آبان 1399 ساعت 16:17 | بازدید : 170 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 48
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی روان شناسی


توضیحات کامل

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی

 

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

معاینه وضعیت روانی، بخشی از ارزیابی بالینی است كه مجموع مشاهدات و برداشت‌های معاینه‌كننده را در مورد یك بیمار روانی به هنگام مصاحبه توصیف می‌كند. در حالی كه شرح حال و سابقه بیمار ثابت باقی می‌ماند، وضعیت روانی او ممكن است روزبه‌روز یا ساعت‌به‌ساعت تغییر یابد

معاینه وضعیت روانی در اصل از معاینه پزشكی بدنی الگو گرفته است. همان‌گونه كه معاینه پزشكی بدنی برای بررسی سیستم‌های عمده‌ بدن طراحی می‌شود، معاینه وضعیت روانی نیز سیستم‌های عمده كاركرد روانی را از لحاظ روان‌پزشكی بررسی می‌كند.

در دهه‌های اخیر این روش، كانون اصلی ارزیابی بیماران در بسیاری از موقعیت‌های روان‌پزشكی بوده است. داده‌های خام حاصل از معاینه وضعیت روانی به طور انتخابی با دیگر اطلاعات مربوط به سوابق

كلی، یكپارچه می‌شود تا یك تصویر منسجم از فرد به دست آید و سرانجام به تشخیص منتهی شود

معاینه وضعیت روانی، اصولا با هدف وجود یا عدم وجود مشكلات شناختی، هیجانی یا رفتاری صورت می‌گیرد.  معاینه‌كننده در معاینه وضعیت روانی مقوله‌های زیر را مورد بررسی و سنجش قرار می‌دهد:

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه
وضع ظاهری و رفتار كلی
رفتار حركتی
تکلم
رابطه بین درمان‌گر و بیمار
احساس
ادراك
تفكر
محتوا و فرایند تفكر
قابلیت اعتماد
پایان 

 

عنوان : معاینه وضعیت روانی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.16 مگابایت

تعداد صفحات : 48 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت های مالی
پنج شنبه 22 آبان 1399 ساعت 11:29 | بازدید : 153 | نویسنده : مهندس کاظمی | ( نظرات )

پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت های مالی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان تجزیه و تحلیل صورت های مالی در حجم 52 اسلاید همراه با جداول، تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 52
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل

پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت های مالی

 

دسته: حسابداری- مدیریت مالی  (ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 52 اسلاید

این فایل در زمینه "تجزیه و تحلیل صورت های مالی"می باشد که در حجم 52 اسلاید همراه با جداول، تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درس تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

تعریف تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی

تعریف عناصر صورت‌های مالی

ضرورت تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی

هدف صورت های مالی

استفاده كنندگان از صورت های مالی

انواع صورت های مالی

ترازنامه

تراز مصارف  و منابع مالی

صورت حساب سود و زیان

صورت جریان وجوه نقد

طبقه بندی جریان های نقدی

صورت سود و زیان جامع

ارتباط بین صورت‌های مالی

تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی

تجزیه و تحلیل افقی صورت های مالی

تجزیه و تحلیل عمودی صورت‌های مالی

تجزیه و تحلیل هم مقیاس صورت‌های مالی

تجزیه و تحلیل عمودی و هم مقیاس صورت حساب سود و زیان نسبت به فروش

تجزیه و تحلیل افقی و هم مقیاس صورت حساب سود و زیان

صورت‌های مالی مقایسه‌ای

بررسی روند

انواع تجزیه و تحلیل عمودی

صورتهای مالی استاندارد

تجزیه و تحلیل نسبت های مالی

نسبتهای مالی

نسبت‌های نقدینگی

نسبت جاری

نسبت سریع

نسبت‌های فعالیت یا عملیاتی

نسبت گردش موجودی كالا

نسبت گردش دارایی

متوسط دوره وصول مطالبات

گردش حساب‌های دریافتنی

نسبت‌های اهرمی

نسبت بدهی

نسبت توان پرداخت بهره

نسبت مالكانه

نسبت های سود آوری

نسبت سود خالص به فروش

نسبت سود عملیاتی

نسبت بازده دارایی‌ها

نسبت بازده حقوق صاحبان سهام

در آمد هر سهم

نسبت قیمت به سود هر سهم

بازده سود سهام

تجزیه و تحلیل نسبت‌های مالی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دسیس و آدرس thesiss2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 81
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 123
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 125
:: بازدید ماه : 123
:: بازدید سال : 1002
:: بازدید کلی : 1810